reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Paul T. Yung

Paul T. Yung

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som Číňan už 17 rokov žijúci na Slovensku. Som publicista a prekladateľ na voľnej nohe. Ako šéfredaktor Slovensko-čínskych obchodných novín som pravidelne písalčlánky o Slovensku - o jeho histórii, kultúre, pamätihodnostiach. Napísal som knihu "Bratislava - krásavica na Dunaji" (2013) v čínskom jazyku, prvú knihu svojho druhu na svete. Cítim, že mojou misiou je propagácia Slovenska. Zoznam autorových rubrík:  BratislavaSlovenskoSúkromnéNezaradené

reklama

Slovensko

Cesta na Slovensko a moje prvé dojmy

Paul T. Yung

Cesta na Slovensko a moje prvé dojmy

Po svadbe s mojou manželkou sme žili v Číne, v mojom rodisku Jüe-jang na juhu. Ale po roku sme sa rozhodli odísť na Slovensko. Moja žena poznala Čínu celkom dobre a ja som zase chcel spoznať jej rodnú krajinu, jej obyvateľov, spôsob života, kultúru a potom sa definitívne rozhodnúť, či pôjdeme ďalej do západnej Európy, resp. USA, alebo nie. Môj 72-ročný otec hovorieval mojej žene, že Slovensko „nie je dobré“. Vraj je to len „polo-demokratická krajina“, lebo tak to oznamovalo čínske vysielanie Hlasu Ameriky. Písal sa rok 1997...

  • 18. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 306x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu