reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Paul T. Yung

Paul T. Yung

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som Číňan už 17 rokov žijúci na Slovensku. Som publicista a prekladateľ na voľnej nohe. Ako šéfredaktor Slovensko-čínskych obchodných novín som pravidelne písalčlánky o Slovensku - o jeho histórii, kultúre, pamätihodnostiach. Napísal som knihu "Bratislava - krásavica na Dunaji" (2013) v čínskom jazyku, prvú knihu svojho druhu na svete. Cítim, že mojou misiou je propagácia Slovenska. Zoznam autorových rubrík:  BratislavaSlovenskoSúkromnéNezaradené

reklama

Bratislava

Obdivujem Bratislavu – som blázon?

Paul T. Yung

Obdivujem Bratislavu – som blázon?

Viacerí čitatelia reagovali na môj prvý článok „Vyznanie Bratislave“ s istou skepsou, resp. pocitmi trpkosti. Dokonca mi prišlo na mailovú adresu veľa mailov s obsahom typu, že asi málo poznám Viedeň, Budapešť atď. Ako môžem obdivovať Bratislavu, resp. Staré mesto, keď je tak strašne zničené, špinavé atď?! Áno, viem.

  • 8. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 193x
  • 17
Moje vyznanie Bratislave

Paul T. Yung

Moje vyznanie Bratislave

Kniha o Bratislave, ktorá mi minulý rok vyšla po čínsky, vzbudila (okrem Číňanov)  aj veľký záujem a zvedavosť medzi mojim slovenskými priateľmi a známymi. Čo si tam vlastne o nás písal? Ako sa ty, Číňan, pozeráš na naše mesto? Ako sa tu cítiš? pýtali sa ma veľa krát. Chcel by som odpovedať všetkým naraz. A tak som sa rozhodol, že prvý text na mojom blogu bude to, čo si o Bratislave myslím – veľa z nasledovných myšlienok odznelo aj v mojom úvode k čínskemu vydaniu knihy „Bratislava – krásavica na Dunaji“.

  • 3. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 155x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu